Известие

Collapse
No announcement yet.

Премахване ЕГР и Катализатори 1,9 JTD 16v

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Да със диагностика на BOSCH тест в реално време на каране нямам проблем с вървене и големи пушеци зад мен поне за сега
    Alfa 147 JTD 16v 140hp Distinctive
    0w40 Shell Helix Ultra

    Comment


    • #17
      Първоначално публикувано от joluesh Покажи съобщение
      Няма ли по-компетентен колега ? Освен това темата е за 1.9 JTDm 16v и мислех да я синтезираме и да има инфо за всеки интересуващ се за напред. Така , че никой не е зачесвал темата за 2.4 JTD , моля не ми разводнявай темата .
      Въпросът ми остава !
      П.С.: вчера карах колата със изключен датчик на ЕГР и не ми даде грешка на таблото, предполагам така егр-а стой затворен. А за катализаторите защо софтуерно премахване ? Съмнява ме да е необходимо. По скоро питането ми е само с права тръба или трябва и гърне .
      Става дума за 2.4jtd 16v multijet 175hp, който е от същото поколение и са почти идентични като мотори и агрегати. По-запознати колеги има, но си имат сервизи и си траят, с оглед на отношението ти.
      Alfa Romeo 159SW 2.4JTDm/20V 200* коня + 1 магаре зад волана.
      Ако искаш да си бърз-тръгни сам, ако искаш да стигнеш далеч-тръгни с приятели!!!
      Горе главата, нищо че е празна...

      Comment


      • #18
        http://www.diesel-club.com/forum/vie....php?f=16&t=14 Колега мисля си, че т'ва ще даде яснота на повечето питанки отностно тоя ЕГР проклет. Моя е затапен със съчма във вакумното маркуче(така било най-добре). Както казва един от майсторчетата ми "когато си поиска - да си го вземе" Надявам се да съм бил полезен!!! Успех!
        146 1.6 Boxer 103 EX
        155 1.7 TS 115 EX
        145 1.9 JTD 105 +Chip - Maximum Overdrive EX
        156 1.9 JTD 115 +Chip - Maximum Overdrive, My Love

        Comment


        • #19
          Първоначално публикувано от HeBpo3a Покажи съобщение
          http://www.diesel-club.com/forum/vie....php?f=16&t=14 Колега мисля си, че т'ва ще даде яснота на повечето питанки отностно тоя ЕГР проклет. Моя е затапен със съчма във вакумното маркуче(така било най-добре). Както казва един от майсторчетата ми "когато си поиска - да си го вземе" Надявам се да съм бил полезен!!! Успех!
          Това със съчмата ми звучи малко несериозно.Така се спира управлението на клапана.Но дали kлапана е затворен и не пропуска газове в всмукателния колектор? затова се слага пластина да е сигурно че няма да минават газове.Поне така си мисля
          Last edited by alfista 96; d.m.y г., 20:18.
          Alfa Romeo 156 2.4JTD , 156 SW 2.4 JTD ,156 SW 1.9 JTD , 156 SW 1.9 JTD Q4 ,147 1.9 JTD

          Comment


          • #20
            До ся да беше сложил автора една пластина и да беше видял дали влиза в авариен режим.

            За едц16ц8 140 коня - не.
            На 6 вече, мжета 140 коньови, пренадуване има средно 200мбара след махане на даунпайп и катализатор.
            ex - 147 16v multijet

            Comment


            • #21
              Първоначално публикувано от emzo Покажи съобщение
              На 6 вече, мжета 140 коньови, пренадуване има средно 200мбара след махане на даунпайп и катализатор.
              И казваш преди премахването желаното и реалното налягане са били 1/1 и след премахването изведнъж реалното се е покачило с 200мб?

              Може би малко по-голям пик в дадени режими, но чак пък 0,2 отгоре, по ми се струва, че е имало и други проблеми.....
              sigpic
              Защо ти е манекенка, след като си имаш АЛФА 156
              156 JTD-110-EX, /147 JTD.EX, /156 JTD 115 EX
              147 JTDm 140-Малката манекенка
              GT- JTDm 150

              Comment


              • #22
                Ай ни съ прай на луд, хем и логове съм ти давал

                Освен всичките да са били дИфекнти
                ex - 147 16v multijet

                Comment


                • #23
                  Първоначално публикувано от emzo Покажи съобщение
                  Ай ни съ прай на луд, хем и логове съм ти давал

                  Освен всичките да са били дИфекнти
                  Да де, но все си мисля че е имало и още нещо!

                  При мен например се е променило с не повече от 50-70мб и то пик не е задържане в целия диапазон.....
                  sigpic
                  Защо ти е манекенка, след като си имаш АЛФА 156
                  156 JTD-110-EX, /147 JTD.EX, /156 JTD 115 EX
                  147 JTDm 140-Малката манекенка
                  GT- JTDm 150

                  Comment


                  • #24

                    Ей го де е.
                    Всеки сам да си решава.
                    Реално проблем няма, щото ако тръгне лицето да я мапва, така или иначе ще оправи този проблем.


                    Ей го и оправено ама като съм логвал съм объркал последния параметър и не се вижда промяната в работата на N75
                    ex - 147 16v multijet

                    Comment


                    • #25
                      Тва с оригиналния или с нов клапан?

                      И преди да махнеш катализаторите графиката беше перфектна така ли?
                      sigpic
                      Защо ти е манекенка, след като си имаш АЛФА 156
                      156 JTD-110-EX, /147 JTD.EX, /156 JTD 115 EX
                      147 JTDm 140-Малката манекенка
                      GT- JTDm 150

                      Comment

                      Working...
                      X